Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 3954 ggr
[erikam]
2/8/14, 9:11 PM

Silvrigt renhuvud

Hej! Under många år har jag på google suttit och suktat efter ett silvrigt renhuvud att ha på väggen. Enstaka gånger har jag hittat i affär men de är alltid så små och fjuttiga. Vet ni var man kan köpa ett? Jag vill ha ett rejält, så stort som det bara går. De är så himla fina! Köpa i affär funkar lika utmärkt som att beställa på internet.

Annons:
Niklas
2/9/14, 4:41 PM
#1

Är det alltså ett uppstoppat renhuvud du är ute efter?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[erikam]
2/9/14, 5:11 PM
#2

#1 Nej det är ett i metall eller fuskmetall, vet inte vad de brukar vara gjorda av :)

[Tilde]
2/9/14, 5:57 PM
#3

Hittar du ett i plast kan du ju själv spraya det silvrigt eller nått. :) Vet dock inte var man kan hitta något sånt.. Søstrene Grene?

[erikam]
2/9/14, 6:03 PM
#4

#3 Ja det har du ju faktiskt rätt i, det har jag inte tänkt på :). Vet att jag hittade ett i vitt (plast?) på Åhléns för några år sedan. Men det var samma problem som de andra att det var så himla litet :/.

[Tilde]
2/9/14, 6:05 PM
#5

#4 Jaha vad synd! :/ Vad med Blocket och liknande sidor? Ingen lycka där?

[erikam]
2/9/14, 6:12 PM
#6

#5 Ja Tradera vet jag att jag hittade på en gång men då hann någon norpa före. Blir galen över att det finns bilder på dem på google, jag ser ju att de finns liksom! xD Det är ingen som skriver var de köpt dem heller, de snåljåparna haha :)

Annons:
[erikam]
2/9/14, 6:23 PM
#8

#7 Åh! Tack, där ska jag kika! :D

[Tilde]
2/9/14, 6:30 PM
#9

Inga problem, lycka till! :D

Upp till toppen
Annons: