Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 2725 ggr
quinn
2014-01-30 16:05

löpare runt 25 cm bredd??

verkar helt hopplöst att hitta…😕

frågar runt i var och varannan butik jag besöker och frågar såna jag känner men ingen vet något och i butikerna ser de ut som frågetecken.                           Jag har en röd jullöpare som är perfekt mått på.. men inte kan jag ha den uppe året om.                 jag vill ha den till en byrå i mitt sovrum och jag vill inte att den ska täcka hela byrån..breddmässigt. 

Finns det någon som vet vart man kan vända sig eller någon som har något tips på vad jag kan göra. Tycker det är vansinnig fult och tråkigt just nu.   / quinn

Annons:
VildaVittra
2014-01-30 16:19
#1

Hur lång ska den vara och vilken stil?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
2014-01-30 16:39
#2

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lill-Kisse
2014-01-30 19:21
#3

Säg något ställe där det finns hemslöjd eller terapi inom äldrevården, som det inte finns löpare i alla möjliga bredder och färger till försäljning. Titta in på sådana platser.

Halvdansken
2014-01-30 23:41
#4

Köp tyg och sy en själv.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

quinn
2014-01-31 15:35
#5

 #1 stil vet jag när jag ser.. har inte tänkt så mycket på det mer än bredden.. eftersom det är mest den jag tittat efter. Gärna något i gammalrosa .. längden är inte heller sånt jag funderat på. Mer sånt jag tar när jag hittat det andra. Den ska va på en byrå som är 95. Ska kika på länken :)

"4  skulle gärna sy eller t o m väva om jag hörde hemma i denna teknik .. men gör inte detta. har provat och inte åstadkommit några bra resultat dessvärre.  /quinn

Halvdansken
2014-01-31 17:39
#6

Det är ju bara att klippa av och fålla kanterna. Känner du ingen med en symaskin? Tar ju bara 5 minuter.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
Lill-Kisse
2014-01-31 23:12
#7

Man kan vika in kanterna, stryka kanterna jämna med strykjärn och limma med textillim. Textillim tål tvätt vid 40 grader åtminstone.

Upp till toppen
Annons: