Bygga & Renovera Läst 1832 ggr

Fuktskadad parkett, finns det något att göra?

Olästa | Bevaka | Bokmärk

Om man har lyckats skapa en fuktskada i form av en brun fläck på sitt parkettgolv, finns det något man kan göra då? Hällde salt på det i hopp om att det bara är en fläck på grund av att det finns fukt kvar i golvet och att det torkar om ett tag.

Slipa lätt och hoppas på att fuktfläcken inte är för djupTungan ute

/Maria

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 200 sajter.

Mer i: Bygga & Renovera

• Vindflöjel från 1777

Har en gammal tidstypisk vindflöjel från 1777. Den är helt rostig och jag tänkte behandla den och åter sätta upp den på vera...

» Till diskussionen
  • Rum i gillestugan

Hej!Vi funderar på att dela av gillestugan och fixa ett rum till vår 11-årige son. Har ni någon erfarenhet av detta? Vad behöver vi t...

» Till diskussionen
  • Minireningsverk / Avlopp

Någon som har erfarenhet av eget minireningsverk? Jag och grannen måste göra något åt vårt gemensamma avlopp... Vi har få...

» Till diskussionen
  • Bygga loftsäng

Hej!Jag hade tänkt att bygga en loftsäng i huset. Någon som har något bra tips (enkelhet är viktigt) Den skall sitta i ett hörn oc...

» Till diskussionen
  • Flugskit på tapet

Hur får man bort flugskit från tapet?När jag har försökt har lite av färgen försvunnit på tapeten :/

» Till diskussionen